Zanim zadasz nam bezpośrednio pytanie, spróbuj poniżej znaleźć odpowiedź
Interaktywne formularze PDF umożliwiające aplikowanie o środki funduszu,
są dostępne wyłącznie dla osób zarejstrowanych w portalu.
Często zadawane pytania na temat wypełniania formularzy PDF
Interaktywne formularze PDF powinny być uzupełniane w darmowej aplikacji Adobe Reader w wersji co najmniej "DC" (11) , dostępnej do pobrania tutaj : https://get.adobe.com/pl/reader/
Suma kontrolna wyświetlana w prawym górnym rogu formularza na papierowej wersji formularza musi być zgodna z sumą wyświetlaną w wersji elektronicznej formularza dodanego w Skrzynce Podawczej.
Suma ta informuje pracownika merytorycznego, weryfikującego formularz po stronie Funduszu o tym, że obie wersje zawierają te same dane.
Formularze PDF należy pobrać na dysk komputera i otworzyć wyłącznie za pomocą darmowej i aktualnej aplikacji Adobe Reader, aktualna wersja dostępna tutaj: https://get.adobe.com/pl/reader/.
Przeglądarki Mozilla Firefox i Google Chrome używają domyślnie wbudowanych przeglądarek plików PDF, które niepoprawnie wyświetlają formularze interaktywne.
Natomiast przeglądarka Edge nie obsługuje wtyczek Acrobat/Reader, a co za tym idzie wyświetlanie formularzy nie jest możliwe. W przypadku problemów z otwarciem formularza wniosku w przeglądarce internetowej należy formularz wniosku pobrać na dysk komputera za pomocą prawego guzika myszy i wybraniu z menu opcji "zapisz element docelowy jako" lub "zapisz link jako"
Opis konfiguracji przeglądarek internetowych, aby poprawnie obsługiwały formularze interaktywne PDF znajduje
się na stronie firmy Adobe - przejdź>> .
Warunkiem dalszej oceny wniosku jest zgodność sum kontrolnych na obu wersjach formularza (elektronicznej i papierowej). Świadczy ona o tym, że treści obu wersji są takie same,
ułatwia to i znacznie przyśpiesza weryfikację przesłanego przez Ciebie dokumentu. Jeśli złożony przez Ciebie formularz ma niezgodne sumy kontrolne podczas weryfikacji dokumentu
konieczna może okazać się jego korekta lub dodatkowe wyjaśnienia z Twoje strony.
Konieczne jest złożenie wersji elektronicznej formularza, poprzez skrzynkę podawczą portalu.
Jeśli Portal z nieokreślonych przyczyn technicznych uniemożliwia złożenie
wniosku mimo stosowania się do instrukcji dostępnych na Portalu, należy skontaktować się
z pracownikami WFOŚiGW
Często zadawane pytania na temat korzystania z portalu
Za pomocą Skrzynki Podawczej dodajemy aktywny formularz PDF wniosku o dofinansowanie, w postaci edytowalnej. Dodatkowo, po dodaniu formularza
możliwe jest dodanie do niego dziesięciu załączników w dowolnym formacie o rozmiarze nie przekraczającym 20MB
Dopóki status takiego pliku (wniosku) jest ustawiony jako "Przygotowany / W trakcie uzupełniania" i nie posiada statusu kwalifikacji WFOŚiGW, to plik można zawsze usunąć lub podmienić.
Po wysłaniu pliku jego status zmieni się na "wysłany" a status kwalifikacji WFOŚiGW zmieni się na “oczekuje na weryfikację” i wtedy usuwanie i podmiana jest niemożliwa.
Dopiero gdy pracownik Funduszu, odrzuci wysłany plik z odpowiednim komentarzem będzie możliwa ponowna podmiana/usunięcie
W przypadku załączników do wniosku mechanizm działa w podobny sposób.
W chwili obecnej Portal nie wspiera obsługi podpisów elektronicznych, taka funkcjonalność planowana jest jednak w przyszłości.
Powyższe informacje, nie rozwiązały Twojego problemu z rejestracją konta lub masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami - postaramy się pomóc:
portalbeneficjenta@wfosgw.poznan.pl